Patri - Jinbara Lirik dan Chord



Em         Bm7 Am7       G
Andai hati ini sang kecapi
Am7   G  Am7       B7
perasaan jadi talinya
Em         Bm7 Am7       G
engkau memetik jari jemari
Am7     G    

Am7        B7
berlagu irama duka dan lara
 C             D B7   Em
Andai tubuh ini boneka
Am7     D       b7    Em
nalurinya benang sutera

E        Am   D         G
engkau dalang mengawalnya
C    Am      B7        Em
ketimur keutara kemana jua
E      Am D     G
aku hanya menuruti
C     Am        B7     Em  B7      
mengikut apa saja hukuman

Em         Bm7 Am7       G
Andai diri ini taman tasik
Am7       G      Am7       B7
sang kirana pula jiwa raganya
Em           Bm7 Am7         G
engkau menjaring dengan senyuman
Am7             G   Am7      B7
dan mengurungkannya dari segala

      C      D B7    Em
namun diri ini insani
Am7     D       B7   E
pasti ada kemahuannya

E     Am  D             G
Kerna aku terpanah arjuna
C      Am       B7          Em
sedikitpun tidakku menyesali ooo
E     Am D       G
aku rela ditawanan

C      Am      B7          Em
aku rela terpatri cinta suci
E     Am D       G
aku rela ditawanan
C     Am       B7          Em
aku rela terpatri cinta suci....ooo..oo